Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2018 Cumartesi

FETRET DEVRİ....KAOS...ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.

Bakmak ile görmek arasındaki fark ne kadar önemli ise, anlamak ile kavramak arasında o kadar büyük fark var. 
cahil okuma yazma bilmeyen değil ile ilgili görsel sonucu
Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
Kime sorarsan sor ebedi hayatta kaliteli yaşamak ister.Onun içinde vakıaya mutabık olarak anlatacaksın mevzuyu konuyu.
FETRET DEVRİ..
2018.AKLİ DELİL .Allah'ın ilmi yönden ispatı.
NET TAVIR SERGİLEMEK, BAŞARININ ŞARTLARINDANDIR. BAŞARI ELDE ETMEK İSTİYORSAN ŞARTLARINI YERİNE GETİRMEN LAZIM.
EŞYANIN KAİDELER ARACILIĞI İLE DİLE GELMESİ...!
EBEDİ HAYATTA KALİTELİ YAŞAM ELDE ETMEK İÇİN YAPACAĞIN PAYLAŞIM.İNSANLIĞIN MENFAAT'INA GEREKLİ BİLGİLER.


Son çeyrek asırda veya yarım asırda bu nesil niye yaşadığını bilmez bildiğini zannedende çoğu yanlış bilgiler yüklend...
NAMENSTR8BREDAHOLLANDA.BLOGSPOT.NL
Yorumlar
Hüseyin Uzun Şaşmaz Bu, dünya hayatını âhirete tercih etmeleri ve Allah'ın da kâfirler topluluğunu hidayete eriştirmemesinden ötürü böyledir.

108 — İşte bunlardır Allah'ın kalblerini, kulaklarını ve gözlerini mühürlediği kimseler. Ve işte bunlardır gafiller.
...Daha Fazlasını Gör
Yönet



NAMENSTR8BREDAHOLLANDA.BLOGSPOT.NL



ANLATAMIYORUZ... - Hüseyin Uzun Şaşmaz:

İSLAM TOPLUMU’NUN FİKRİ EROZYONA UĞRAMASI VE BIRAKTIĞI ENKAZ

195 yorum:

  1. Değişim süreci başlamıştır. Bu başlangıç tıpkı rahimde teşekkül eden pıhtılaşmış kan gibidir önce. Giderek bir çiğnem ete, giderek canlanmış bir cenine dönüşür. Giderek de artık ağzı yüzü, eli, kolu, ayağı ve başı belli olmaya, göz çukurları, kulağı, göbeği, ayağı, bacağı belirip teşekkül etmeye devam ederek doğum için gerekli şartların oluşumu tamamlanır.
    ***
    YENİ BAKIŞ AÇIMIZ
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    Doğruyu bildiği halde yanlışı yapıyorsa veya doğruyu yapabilecek cesareti ve irade kendinde bulamıyorsa insan, o zaman kendisine saygısını da yitirir. Kendisine saygısını yitiren insan özgüvenini de kaybeder. O zamanda iradesi yok olup gider.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=432063033911770&id=100013242319421
    http://iktibasdergisi.com/2017/10/28/dengeli-fikri-beslenme/

    YanıtlaSil
  2. http://www.yenicaggazetesi.com.tr/nerede-bu-ummet-47441yy.htm
    DÜNYA LİDERLERİNE,SENARİST VE OYUNCULARA DUYURULUR..!
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2016/12/dunya-liderlerinesenarist-ve-oyunculara.html
    Kişi hüküm verirken verdiği konu hakkında bilgisi noksan eksik olursa hükümde yanlış olur.
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.nl/2017/01/kisi-hukum-verirken-verdigi-konu.html
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    Not,
    Müslümanım diyenlerin zelil konumda olmaları Allah'la olan anlaşmayı uygulamadıklarından olabilir mi.?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=430554454062628&id=100013242319421
    SENİN MÜSLÜMANLIĞINI ALLAH DAHA IYI BİLİR, fakat, senin zahirin bizi ilgilendirir !
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=440790189705721&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  3. Kendisi istemedikçe, insanları değiştirmenin olanaksız olduğu konusunda bilinçsizler
    Mefhumlar; zihinde vakıası idrak edilebilen manalardır.
    http://huseyinsas.blogspot.nl/2015/11/mefhumlar-zihinde-vakas-idrak_12.html?spref=fb
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html

    YanıtlaSil
  4. “Belki de, genelde düşündüğümüz gibi problem daima karşımızdakilerde olmayabilir. Problemlerin sebebini birazda kendimizde aramalıyız!”

    Hikâyede de anlatılmak istendiği gibi, insanoğlu peşinen kendini sağlama alıp/kendini doğru da görüp, oradan başlıyor diğer insanları ve olayları değerlendirmeye. Şu yanlış, bu bozuk, o sapık vs. uzar gider ve bunu yaparken asla kendi yerinden endişesi yoktur. Nasıl olsun ki, neden yanlış yapsın ki! Ortada bir yanlış varsa kesinlikle diğer insanların yapıp ettikleridir. “Bizde hata olmaz, olursa da hatayla olur”, değil mi? Biz seçilmişler(!), biz korunmuşlar(!), bu tehlikeden yani kendinde olanı görememe sorunundan ne kadar da güvendeyiz değil mi?

    Hepimiz, başkalarına neyin doğru ya da yanlış olduğu konusunda akıl vermeye bayılıyoruz.
    Aslına bakarsanız, “teoride süperiz ama pratikte dökülüyoruz“.
    ***
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    İnsanın tüm özellikleri kavranıldığı zaman,yeni bir çağ, gerçek insan çağı başlayacaktır.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=441447809639959&set=a.136576893460387.1073741826.100013242319421&type=3&theater
    http://www.iktibascizgisi.com/yalnizca-baskalari-mi-yasadiklarini-din-zanneder/

    YanıtlaSil
  5. Evvela hayata dair bakış açımızı ve kendimize biçtiğimiz misyonu gözden geçirmeli, öncelikli hedefimiz ya da hedeflerimiz hususunda net olmalıyız. Kaynak: Biçimlendirilmiş Algılar ve Modalaşan Tutumlar Karşısında Ahlaki Öncül ve Önceliklerimiz
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=441603959624344&id=100013242319421
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/d6MqYr67Soa

    YanıtlaSil
  6. DÜNYADAKİ HACKER GURUPLARINA ÇAĞRI.
    GELİN DÜNYAYI YÖNLENDİRELİM.
    İnsanın tüm özellikleri kavranıldığı zaman,yeni bir çağ, gerçek insan çağı başlayacaktır.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/kisi-bilmedigi-bir-seyi-tarif-edemez.html
    FETRET DEVRİ..
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    Eloktronik aletler bozulduğu zaman nasıl RECET yapıyor aleti yeniliyorsak İnsan denen mahlukuda RECET yapmamız lazım.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=340331669751574&id=100013242319421
    EBEDİ HAYATTA KALİTELİ YAŞAM ELDE ETMEK İÇİN YAPACAĞIN PAYLAŞIM.İNSANLIĞIN MENFAAT'INA GEREKLİ BİLGİLER.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/01/insanligin-menfaatina-gerekli.html
    https://www.youtube.com/watch?v=L_bmy8Qw2yc

    YanıtlaSil
  7. Doğuştan yetenekli insanlar, birçok insanın yaptığı gibi kendilerini yaşamın normal akışına bırakmak ve günlük meselelere odaklanmak yerine daha önemli ve derin konuları düşünüyor,
    ***
    İnsanın tüm özellikleri kavranıldığı zaman,yeni bir çağ, gerçek insan çağı başlayacaktır.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/kisi-bilmedigi-bir-seyi-tarif-edemez.html
    FETRET DEVRİ..
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    Eloktronik aletler bozulduğu zaman nasıl RECET yapıyor aleti yeniliyorsak İnsan denen mahlukuda RECET yapmamız lazım.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=340331669751574&id=100013242319421
    EBEDİ HAYATTA KALİTELİ YAŞAM ELDE ETMEK İÇİN YAPACAĞIN PAYLAŞIM.İNSANLIĞIN MENFAAT'INA GEREKLİ BİLGİLER.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/01/insanligin-menfaatina-gerekli.html
    http://www.davidsongifted.org/Search-Database/entry/A10269

    YanıtlaSil
  8. Şu fikrin üzerinde yoğunlaşır ve insanlığın hizmetine sunduğumuz an insanlık hem bu dünyada hem ebedi hayatta kurtulmuş demektir.
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=444893412628732&id=100013242319421
    ----
    Bu ayetler bizlere dünyaya gelen insanların fıtratına, Allah'ı rab olarak tanıma bilgisinin konulduğunu haber vermektedir. Buna göre hiç bir şekilde vahyi bilgi ile buluşmamış bir kişiye ahirette sadece Allah'a başka bir şeyi ortak koşup koşmadığından sorulacak, şayet bu kişi hayatında kavminin tapmış olduğu totemi, İbrahim (a.s) ın Enam suresi içinde geçen kıssasında gördüğümüz gibi, "Bunları da bir yaratan var" diyerek ret etmiş ise, bu kişi hayatında namaz hac, oruç gibi vahyi bilgileri yerine getirMEmiş olsa da bu kişi MÜMİNdir
    LA İLAHE İLLALLAH DİYEN CENNETE GİRER...AÇIKLAMASI.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2017/11/aeinstein-bize-akl-ermez-gelen-gercekte_1.html
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    ----
    Yukarıdaki ayet meallerine baktığımızda, ayetlerdeki ortak noktanın cennete girme şartının "Mümin olarak salih amel işlemek" şartına bağlandığını görmekteyiz.
    ***
    2018*Mümin*Vahiy ile muhatap olmanın açılımı.
    Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir.
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/2BwM85YHU2w
    KAFİR NE DEMEK...İNCELE ARAŞTIR...SENDEKİ YANLIŞ BİLGİLERİN DOĞRUSUNU ÖĞREN.!
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/02/kafir-ne-demek.html
    KAFİR OLAN DEĞİL ŞİRK KOŞAN CEHENNEMLİK.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/kafir-olan-degil-sirk-kosan-cehennemlik.html
    https://kuranimuminceanlamak.blogspot.nl/2018/04/iman-nedir-mumin-kimdir-kufur-nedir.html

    YanıtlaSil
  9. Neye hala anlamıyorsunuz.! Yoksa anlamak istemiyor musunuz.?
    Demiyor mu yaradan,Sizin en büyük düşmanınız şeytandır.
    https://www.google.nl/search?q=Sizin+en+b%C3%BCy%C3%BCk+d%C3%BC%C5%9Fman%C4%B1n%C4%B1z+%C5%9Feytand%C4%B1r.&oq=Sizin+en+b%C3%BCy%C3%BCk+d%C3%BC%C5%9Fman%C4%B1n%C4%B1z+%C5%9Feytand%C4%B1r.&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    ŞEYTAN, İNSAN VE MÜSLÜMAN KILIĞINA GİREBİLİR…
    https://vimeo.com/196939999
    İLAHİ ADALETİ UNUTMAYIN.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/ilahi-adaleti-unutmayin.html
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=380796395705101&id=100013242319421&hc_location=ufi
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=430554454062628&id=100013242319421
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    “Ey iman edenler! Sizi elem verici bir azaptan kurtaracak bir ticareti size haber vereyim mi?” (Saf 10)
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2018/05/eleman-araniyordolgun-ucretmaas.html
    İnsanın tüm özellikleri kavrandığı zaman .....
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=441262279658512&set=a.136576893460387.1073741826.100013242319421&type=3&theater
    https://www.milligazete.com.tr/haber/1546432/muslumanlara-feto-camuru-feto-magduru-muslumanlar-ne-olacak

    YanıtlaSil
  10. https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/j9DtTsqEKWq
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=445729402545133&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  11. Yüzleşme, yaşamın doğasında en etkili okuma, anlama, eğitim, değişim ve gelişim yöntemlerinden birisidir.

    Yüzleşme, Rabb Mektebi'nin en önemli usullerinin başında gelenlerdendir.

    Çoğu zaman yüzleşmeler, farklı çaplarda kaoslar sonucunda oluşur. Kaoslar mevcut düşünüş, inanış, davranış, ilişki biçimlerini, kalıplarını, sistemlerini dağıtır. İşte bu noktada yeni, sahih ve etkili olan bilginin ortaya çıkmak ihtimali belirir. Daha sonra kaos, doğası gereği yeniden düzene kavuşur. Fakat yeni düzen, yeni bilgi ile kurulacağı için bu durum değişim yada gelişim tarzında tahakkuk eder.
    ***
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    http://bredaholland.blogspot.com/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN ....
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.com/2018/06/kaidelerin-konustuklarindan.html
    " Nus ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdirden anlamayanın hakkı kötektir" sözü bu tür yüzleşmenin sistematiğini özetler.

    Fakat olay burada bitmez; " kötekten anlamayanın hakkı helaktir" biçiminde devam eder.
    ***
    Müslümanım diyenlerin zelil konumda olmaları Allah'la olan anlaşmayı uygulamadıklarından olabilir mi.?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=430554454062628&id=10001324231942
    ***
    Bu tür yüzsüzleşme; bizatihiliğini yitirme, öz ve mayanın bozulması, mahiyet değişmesi, şahsiyet kaybı gibi tezahürlere sahip olabilir.
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/9RDxSJVh7UD
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=458329044618502&id=100013242319421
    Allah'a verdikleri ahde vefa göstermeyenlerdir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=457838838000856&id=100013242319421
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=983876275134165&id=100005354048735&notif_id=1529479121333432&notif_t=notify_me

    YanıtlaSil
  12. Bu fikir bu günün 2018 nesline değil gelecekteki nesile hitap edecek...!
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN ....
    https://namenstr8bredaholland.blogspot.com/2018/06/kaidelerin-konustuklarindan.html
    Not;(Öncülerin,Dava adamlarının,Etiketlilerin bu pakete katkıları olması babından bu gün yayınlanmaktadır.)
    https://plus.google.com/u/0/collection/UYK2MF
    https://www.youtube.com/watch?v=iEYX-meuaTQ&feature=youtu.be

    YanıtlaSil
  13. Ey Müslüman olduklarını haykıran muvahhitler! Sözlerinizde samimi iseniz gayret edin de bu şeref sizin olsun. Allah nurunu sizin elinizle tamamlasın!!..

    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/6mMDvBqVXQF
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=460274837757256&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  14. Dinin hükümleri; insanın fıtratı ve eşyanın tabiatı üzerine bina edilmiştir. Çünkü ilk günden günümüze kadar hiçbir eşyanın tabiatı değişmediği gibi; hiçbir insanın fıtratında da bir değişme olmamıştır.
    ***
    EŞYA,BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA...
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.com/2017/05/esyabazolcu-alindiginda.html
    Eşyaya ilk verilen tabiat ne ise herhangi bir müdahale ile değiştirilmediği sürece her zaman ve zeminde tabiatının hükmünü icra edecek niteli devam etmektedir. Taşın sertliği, ateşin yakıcılığı soğuğun donduruculuğu, şarabın sarhoş ediciliği gibi.
    ÖVMEK VE YERMEK. EŞYADAKİ ÖZELLİKLERDENDİR. ÖLÇÜ OLARAK KULLANILIR.
    https://www.youtube.com/watch?v=9X0J75vwQ5o
    İNSANIN EŞYA OLUŞUNUN DELİLİ.
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.com/2017/01/insanin-esya-olusunun-delili.html
    İNSANDAKİ HALLER..(EŞYADAKİ ÖZELLİKLER.) DEN BAZIL...
    http://meerstr11.blogspot.com/2017/01/insandaki-halleresyadaki-ozellikler-den.html
    Din akideden çıkar ve onun her ilkesi “La ilahe İllallah” esasına dayanmak zorundadır. İslam’ın tevhit dini olmasının anlamı budur. Onun ibadeti siyasetinden siyaseti de ibadetinden ayrı düşünülemez.
    ***
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    http://meerstr11.blogspot.com/2018/05/vakann-esyadaki-ozellikleri-ile-olan.html
    İnsanların temiz fıtratını bozan fıtrat dini olan İslam değildir. Belki insanlığın onu gale almayarak, kitabı mahcur bırakıp hayatın dışına atan bir yol tutmuş olmalarıdır.
    ***
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    http://bredaholland.blogspot.com/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html
    http://www.iktibascizgisi.com/sabit-din-sabit-seriat/#comment-619

    YanıtlaSil
  15. Fakat bu değişikliklerde de ana esasları ve temel gayeleri muhafaza etmek gerekmektedir.
    Ana esaslar ve temel gayeler ile kastımız; manevi değerlerimizdir. Manevi değerler, inanç ve ahlak esasları ile temel bazı kaideleri içermektedir. Bunda değişme ya da güncelleme olmaz. Bunlardan taviz verilmez.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=469947973456609&id=100013242319421
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/4iFAMf6t6YH
    https://www.milligazete.com.tr/makale/1562546/turgut-akyuz/yenilik-amac-degil-aractir

    YanıtlaSil
  16. Varoluşun en büyük problemlerinden birisi ‘ben dünyaya ne için geldim?’ sorusudur.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/DdEoiVYmfJ6https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=486162091835197&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  17. Sistem, karmaşayı düzenlemek için vardır. Kurallar, zıt şeyleri ölçmek içindir.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/Fvd3ZBQxafd
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=490356478082425&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  18. Osmanlı Devletini bir fetret devri bekliyor.Rabbim sonumuzu hayır etsin.Der Ali Muhsin Bey ve Hünkar evet haklısın bu koca devleti bir fetret devri bekliyor.İçim kan ağlıyor yüreğim yanıyor ama nafile artık elimden bir şey gelmiyor
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html

    YanıtlaSil
  19. Müslümanım diyen bir kişiye zulüm,işkence,eziyet ediliyorsa kişinin düşünmesi lazım.avam tabaka düşünemiyorsa öncülerinin düşünmesi lazım.
    Halının kiri çıksın diye nasıl dövülüyorsa,Sözleşme yapan birisinin sözleşmesini yerine getirmesi için ihtar mektubu geliyorsa...
    Müslümanım demekte yaratıcıyla olan anlaşmayı onayladım demektir.
    İLAHİ ADALETİN AÇIKLAMASI.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=467623183689088&id=100013242319421
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/05/ilahi-adaleti-unutmayin.html
    Acı sözleşmeyi onaylayan damgadır.Bedende silinmez değişiklikler gerçekleştiren dönüştürücü bir güçtür acı.
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/11/ac-sozlesmeyi-onaylayan-damgadrbedende.html
    EY GENÇLİK,SAHABEDEN DAHA İYİ BİR MEVKİYE,MAKAMA GELMEK İSTER MİSİN.? PEYGAMBERLERDEN DAHA AVANTAJLI OLMAK İSTER MİSİN.?
    https://namenstr8bredaholland.blogspot.com/2018/11/ey-gencliksahabeden-daha-iyi-bir.html

    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/gqeQCCbgTRu

    YanıtlaSil
  20. Kur’an ile her türlü şiddet önlenir. Öncelikle buna, şiddetten kurtulmak isteyenlerin inanmaları gerekir. İnanmak da yeterli değildir. İmanın etkili olması için yeteri ölçüde bilgi birikimi olmalıdır. İlim sahibi olmayanın dindarlığı eksik kalır. Çünkü “cahilin sofusu şeytanın maskarası olur. ” Şiddetten kurtulmak isteyenlerin imanlı, ilim ehli, ihlas ve sadakat sahibi olmaları gerekmektedir. Bunlarla beraber iyi niyet, güçlü irade ve kişilik gerekir.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/ZY8Xrhpe6Be
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=571396519978420&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  21. Sonunda hızlı düşünme yetimizi kaybettik.
    "Doğal veya fıtrî yargı" diyorum çünkü bu tür bir yargının oyalanmaya, beyin jimnastiği yapmaya ihtiyacı yoktur. Aksine tamamen kendiliğinden ve otomatikmen ortaya çıkar.
    Düşünmede derinlik olmadan hem soruyu, hem soru soran kişiyi, hem de sorunun soruluş ortamını, hatta hedefini, asıl amacını anlamak kolay değildir. O halde kıvrak zekâ, söz konusu derin düşünmeden doğmaktadır.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/YjmGv3YSB7M

    YanıtlaSil
  22. Müslüman ümmet olarak hilafetin ilgasından bu yana bir zillet süreci yaşıyoruz. Şayet Müslüman ümmet olarak yeniden Raşidi hilafete dönüş hareketini başlatırsak, bu asırlık zillet sürecine son noktayı koyacak ve kendi küllerimizden yeniden doğacağız.
    *************Onun içinde şuradan başlamalıyız................
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/8nr9nUKsEFU
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=610819906036081&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  23. Problem dediğimiz her şey bizim gelişimimiz, olgunlaşmamız için ihtiyacımız olanı bize verecek kapalı bir kutudur. Bu şekilde düşünürsek çözüm odaklı bir bakış açısına geçer, düşünce ve davranış esnekliği içinde olur, bir şekilde problemi çözer yani kutuyu açar ihtiyacımız olan bilgiyi alır güçlenerek olgunlaşma yolumuza devam ederiz.
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/gs84fSCV1Zi
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=613889629062442&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  24. ‘Fikirsiziz efendiler, fikirsiziz! Ne yola, ne madene,ne buğdaya,ne silaha muhtacız! İhtiyacımız sadece fikre. Ondan da mahrumuz! Fikir olunca hepsi olur, o olmayınca da hiçbiri olmaz; Bunu bile anlamıyoruz!’

    YanıtlaSil
  25. Bu zulümler bugün de devam etmektedir. Varoluş amacını kaosa odaklayan ve kaos merkezli kurgulayan modern devletler, hem kendi halklarına hem de kendi dışındaki insanlığa unutulmayacak zulümleri reva görmüştür ve halen de görmektedir.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/ZuAvkxoaEzZ
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=614086395709432&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  26. DEMEK Kİ OLABİLİYORMUŞ.
    Peki, Şükrü Sak için verilen 14 ay hapis cezası ne oluyor?
    Cevap; Ahiretteki,Mahşer günü hesaba dahil olan özelliklerden birinin emaresini gösteriyor.
    ÖVMEK VE YERMEK. EŞYADAKİ ÖZELLİKLERDENDİR. ÖLÇÜ OLARAK KULLANILIR.
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/EnbM4gFLsUx
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=616326082152130&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  27. Siyaset rüzgarı ne kadar sert eserse essin belli bir esnemenin ardından tekrar doğrulmasını bilen istikamet sahibi insanlara ihtiyaç var.
    Büyük işlerin, büyük kavgaların, büyük yükseliş ve düşüşlerin alanıdır siyaset, büyük sadakatlerin, büyük ihanetlerin, büyük adamların… Küçük buradan içeri giremez. Küçük işler, küçük işçilikler, gelip geçici ağız dalaşları, anlık itiş kakışlar, ben de kendimce bir şey başardım hisleri, yenildim ama ezilmedim tesellileri, elbet benim de bir aklım var avuntuları, olsun, bir dahaki sefere de iyilik yaparsın geçiştirmeleri hep dışarıda kalır siyaset içeri girerken. Zayıflara yer yoktur burada. Siyasetin doğal seleksiyonu zayıfları dışarıda, sanatın, kültürün, edebiyatın ya da yaşamın küçük uğraşlarının alanında bıraktırır.
    https://bredaholland.blogspot.com/2019/01/yasamin-ilk-baslangicindaki-olcu.html
    Devlet vücuda benzetilirse siyaset onun omurgasıdır.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=490356478082425&id=100013242319421
    Bunu da ancak devlet liderleri organize edebilir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=590610708057001&id=100013242319421
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/LPh6yrLnaeV
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=618524368598968&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  28. – Bizi bugüne irademiz, söylediklerimiz getirdi. Bugün geldiğimiz yeri beğenmiyorsak yeniden düşünmeliyiz.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/RaRVP3ZHKXd
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=619497961834942&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  29. Anladığında hissedersin, anlayamadıklarını. Anlamak, bakmak ve görmek arasındaki farkta saklıdır. Ve anlamaya başladığında yüzleşir insan kendi ile.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/9u39i6vZD9D
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=623534771431261&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  30. insan bencildir, menfaatçidir. Kanaat duygusundan habersizdir. İnsani duygulardan uzak olan modern dünya insanı için, insanlık çok önemli gibi bir görüntüdür. Bununla birlikte ‘insanlığın’ açılımı ile kavgalı oluşları, insanlık tanımlarının içinin boş olduğunun işaretidir. Çünkü düzen, çıkar iletişimi üzerine kurulmuştur.
    İnsanlığın kurtuluşu için duyguları yönlendirmek alimlere,liderlere öncülere düşer.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/MpJ4Kms5jau
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=623544758096929&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  31. Uzaktan bakınca ne kadar da aynı, yaklaşınca ne kadar da farklıyız? Sanki iki farklı gezegenlerden gelmişiz… Sanki iki ayrı maya, iki ayrı süt, iki ayrı hava beslemiş bizi… Durduğumuz yer de, geldiğimiz yer, baktığımız yer de farklı…
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/bewnFbNcqJe
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=625523507899054&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  32. Bu sözün aksini iddia eden varsa buyurun konuşalım.EŞYA BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/ZGpb562kmw7
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=626946077756797&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  33. Tek merkezden yönetilen, “tek dil, tek din, tek bayrağa” sahip bir “Dünya Hükümeti” hayali kuran ve bu hedefi bölgesel hamlelerle zamandan bağımsız olarak nesillerce sürecek olsa dahi nihai hedef olarak kendilerine belirleyen, kendilerini kat’i karar alıcılar olarak gören bir oluşum var ve varlığını her alanda hissettiriyor. Bugün Ortadoğu’da yaşanan gelişmelerin tamamında, kurulan “Küre İttifakı”nda, Suriye’de, Yemen’de bu oluşumun ayak izlerini, ham-maddesi insan olan terör örgütlerinin işlediği tüm cinayetlerin suç aletlerinde yine bu oluşumun parmak izlerini görmek mümkün.
    *
    Zemin hazırlıyorlar ama farkında değiller.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/WiyT9mRAqL5
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=628076860977052&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  34. Musa: "Rabbim! Doğrusu beni yalanlamalarından korkuyorum; göğsüm daralıyor, dilim açılmıyor. Onun için Harun'a da elçilik ver.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/61yUdgEsfaX
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=629559064162165&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  35. “Değişmeyen şey, değişimin kendisidir”
    Değişim, doğada da sosyal hayatta da birikimlerin bazen tedrici zuhurlarıyla bazen de ani patlamasıyla ortaya çıkar, ancak en önemli farkı, sosyal hayattaki birikimlerin hatta bazen bu birikimin yol açtığı değişimlerin kolay fark edilememisidir.
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/UqREwCcnsqR
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=631708723947199&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  36. ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=637410910043647&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  37. Hayat imtihanımızın en riskli boyutunun ihmallerimiz olduğunu hatırlamak durumundayız…
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=638523649932373&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  38. Değişim fıtrat gereğidir. Ya değiştirirsiniz, ya da değiştirilirsiniz. Siz insanlığı batıldan hakka, şerden hayra, zulümden adalete, iyiden kötüye değiştirmezseniz, sizin aksi yönde değişiminiz başlamış demektir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=639044083213663&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  39. Bir toplumun her bakımdan örgütlenişi yahut toplumsal yaşam biçimi ile dini/ideolojisi birbirine uyum sağlamazsa ne olur?
    Toplumsal siyasal düzen denen şey bozulur, güven biter dayanışma çöker, istikrarsızlık ve çelişkiler etkinleşir, parçalanmalar baş gösterir, çatışmalar çıkar, kaos oluşur, kurtlara bulanık hava oluşur, iç savaş boy gösterir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=639659349818803&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  40. ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=641330196318385&id=100013242319421&substory_index=1

    YanıtlaSil
  41. insanoğlunun yaşadığı hayatı bir başka bakış açısı ile gözler önüne sermişti.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=641767592941312&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  42. “Ormanda yolunu yitirmiş çocuklar gibi terk edilmişlik içerisindeyiz. Önümde durup bana baktığında, ne sen benim içimdeki acıları anlayabiliyorsun, ne de ben seninkileri. Ve senin önünde kendimi yere atsam, ağlasam ve anlatsam bile, biri sana cehennemi sıcak ve korkunçtur diye anlattığında, cehennem hakkında ne bilebilirsen, benim hakkımda da ancak o kadarını bilebilirsin.”
    Oysa bilmek, öğrenmek ve anlamak birbirinden farklı kavramlardır ve bilmek anlamayı gerektirmez. Okumayı bilmenin, okunan metni anlamayı gerektirmediği gibi. “Beni bir tek sen anladın, sen de yanlış anladın”
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=644000519384686&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  43. Dijital Çağ, ardında büyük yıkıntılar bırakan bir Kaos Çağı artık… İnsan kokuyor!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=650152985436106&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  44. Sırf, samimiyetsiz "anlıyorum seni"
    Madem anlıyorsun anladığında da samimi isen Neden bu Fikri paylaşmıyorsun,taşımıyorsun?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=655725118212226&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  45. Olay sadece bir bilgi eksikliği değil, değer yoksunluğudur… Cehaleti bilgiçlikle örtme hinliğinden başka bir şey değildir… Cehalet büyük bir problem ama bilgiçlik daha vahim bir problem… Cahillerin bilgiçlik taslayarak dine ve topluma verdikleri zarar daha büyüktür…
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=657963921321679&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  46. Dünya ile İletişime geçmenin bir tuş kadar yakın olduğu günümüzde kendimizi İslam dünyasına kapamak yerine onları anlayıp sağlıklı iletişim kurmanın yollarını aramalıyız.
    Burada bir sorun varsa bu tercüme eserlerde değil, onları fıkh edecek nitelikli insanların olmayışında olsa gerektir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=658553151262756&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  47. Gelecek nesiller için paket halinde yaşama dair görüşleri açıklayacağım. Sen katılmak ister misin? Mahşer günü ben bilmiyordum görmedim duymadım gibi bahaneler üretmesin.
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=658686664582738&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  48. Bugün realitede zan, yorum ve benzetme alışkanlığı sebebiyle üzeri kapanan anlayış gereği gibi çalışmamakta, bundan kişiler arası münasebetler bozulmaktadır.
    Akideler ancak, kesinlik ifade eden delilden alınır. Akidenin delilinin kesin olması lazımdır. Çünkü Allahu Teâla zannî olana itikat edenleri zemmederek şöyle buyurmuştur : "Onlar zandan başkasına tabi olmazlar. Halbuki, zan haktan bir şey ifade etmez." [5]
    Bu hitapla akide hakkında konuşurken zanna tabî olanları teşhir edip azarlamıştır.
    Öz anlayışın en önemli üç faktörü: Dikkat, samimiyet ve takdirdir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=673670036417734&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  49. Mefhumlar; zihinde vakıası idrak edilebilen manalardır.DİKKAT.DİKKAT.!
    http://huseyinsas.blogspot.com/2015/11/mefhumlar-zihinde-vakas-idrak_12.html?spref=fb
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ. 2018. DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html

    YanıtlaSil
  50. Eşyaya nasıl baktığınız önemli tabi durduğunuz yerde. O yüzden hayatımızda herkese göre göreceli birçok anlam mevcut.
    Mefhumlar; zihinde vakıası idrak edilebilen manalardır.DİKKAT.DİKKAT.!

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=675931726191565&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  51. Oysa anlamak için dinlemek bambaşka bir şey. Gözünüzle, kulağınızla, tamda o anda konuşan kişiye odaklanarak ve anlamak niyetiyle dinlemek Tabii böyle bir dinlemeden sonra iletişimin şekli değişir Sen birisini dinlerken aklından neler geçiyor? Dinlerken niyetin ne? Bugün senin için önemli olan birinin konuşması sadece onu anlamak için, yüzde yüz ona odaklanarak dinleme deneyimini yaşamak ister misin? Bence iste çünkü bunu yaparsan karşındaki insanın da konuşmasının ve seninle kurduğu iletişimin nasıl da olumlu yönde değiştiğini görmek hoşuna gidecek.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=676546399463431&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  52. Uygulamalı Matematik (Applied Mathematics) Diğer bilim dalları ve gerçek hayatta karşılaşılan sorunları için yapılan matematik
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=677559189362152&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  53. Aklını kullanan insan; Eşyadaki özellikler ile vakıayı ilişkilendiren insandır.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=679925439125527&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  54. DÜNYAYI YÖNETMEYE TALİP FİKRİ KAİDELER.UMUM HUKUK SİSTEMİ KAİDELER VE ÇÖZÜM.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=681307795653958&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  55. *Fikir öylesine bariz bir şeydir ki, biri tanımlamasını yaptığında nasıl olup da kendi kendinize bunu düşünmediğinize şaşarsınız.
    En basit hücrelerin sahip olduğu akıl bile sizin beyninizden çok daha ileridir!
    Fıtratımızda var olan, hücrelerimizin içindeki küçük çekirdeklerde saklı duran insana ait cevherler bu gidişe elbette dur diyecek.
    ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ.2018.DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=687902938327777&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  56. “Farklı Düşün”…
    Tüm yenilikçiler, yaratıcılar ve girişimciler için mükemmel bir tavsiye.
    Devrimci yeni fikirler veya ürünler ortaya çıkarmak için farklı düşünmenin yanı sıra farklı görmek de gerekmektedir.
    Büyük yenilikçiler, yaratıcılar ve girişimciler dünyaya çoğumuzun baktığından farklı şekilde bakarlar. Bu yüzden başkalarının kaçırdığı fırsatları görürler.
    Devrimi sadece Peygamberler yaparlar, yaptılar; benzerini onların dosdoğru yolundan gidenler hatta, öğretilerini, mücadele amaç ve biçimini değiştirenler yaptı.
    BAKIŞ AÇISI Herkesin yöneldiği bir yön vardır.Bakara 148 Sünnetullah ve eşyadaki özellik
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=692219054562832&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  57. ÖDÜL,CEZA VEYA ELEMENT OLARAK KALMA...
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    “İnsanların kendi elleriyle işledikleri yüzünden karada ve denizde fesat ortaya çıktı. Belki vazgeçerler diye, yaptıklarından bir kısmını Allah onlara böylece tattırıyor.” (Rum Suresi-41)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=692978804486857&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  58. “Yeryüzüne halife olarak atanmışlar da, kendi hevalarından amaçlar belirleyip, hüküm çerçeveleri çizemezler. Onları atayanın hükümleri çerçevesinde görevlerini yapmak zorundadırlar.”
    Yeryüzü halifeliğine atanmış olanların; Allah’ın kulları olabilmek sorumluluk ve haklarına saygı göstermek, adaletli davranmak ve hizmet etmek; sizin politik öncülünüz, temel tasarım kriteriniz olmalı değil midir?
    “ Seni çok iyi anlıyorum, biraz sabret, bekle, döneceğiz fabrika ayarlarına” dedi.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=694739180977486&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  59. Kullanışlı avanak
    Politik dile “useful idiot” olarak giren bu kişilik özelliği, gerçek amacının ne olduğunun farkında olmadan bir dava uğrunda aptalca mücadele edenler için kullanılır.

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=699569683827769&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  60. Kuran neden indirilmiştir_Uyarıcı gönderilmemiş toplumların akıbeti
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=708003679651036&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  61. Eskiden de böyleydim hiç değişmedim ki fakat Bende sorun yok insanların beyinleriydi sakat Bende bir fark var
    ‘Zaman Değişmeli’.zaman bu katta oldukça farklı akıyor...“İleri gidebilmemiz için önce geri gitmemiz gerek.”.hayatı bir başka bakış açısı ile gözler önüne sermişti. .
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=712949925823078&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  62. İnsan gözü görür ama dışarıdaki her ne ise ancak beyninin içindekilerle anlam bulur, yoksa görüngü boştur. İnsan kulağı duyar ama ha keza, boş olmaması için beynin içindekiler işin içindedir. İnsan dokunur ama fiziksel temasın bile karşılığı yoksa nafile. Bir duyunun getirdikleri beyinde tarif edilir, dünyanın esas halinin öyle olup olmadığı muamma. Siz siz olun kabul edilip kesinmiş gibi ortak cevapların ifadesine kanmayın öyle. Bir duyuya temas anlamla birleşmezse bu bir ifade bile değildir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=715691192215618&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  63. ŞEYTANIN GİZLENDİĞİ KÖŞE BAŞI...! ŞEYTAN, İNSAN VE MÜSLÜMAN KILIĞINA GİREBİLİR..
    İLİM VE TEKNOLOJİYİ KURAN'LA,KULLANMA KILAVUZU İLE BİRLEŞTİRİP BU İNSANLIĞA SERVİS ETMEZSENİZ...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=716796565438414&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  64. Habeşistan'a giden Müslümanlar gibi olmak isteyenlerin dikkatine.
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    ALLAH'IN KADROLU MEMURU OLDUĞUMU DELİLLERİ İLE İSPATLAMAM LAZIM.
    SAHABEDEN DAHA İYİ BİR MEVKİYE,MAKAMA GELMEK İSTER MİSİN.?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=718902408561163&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  65. "Yazdığın her şeyi anlıyorum ama hayatım neden hala değişmeden aynı kalıyor?" "Yazdığın her şeyi anlıyorum" diyorsun. Sadece anladığına inanıyorsun. Sözcükleri tabii ki anlıyorsun. Ama KAVRIYOR MUSUN? İşte bütün mesele, işin püf noktası budur. Sana açıklananı KAVRIYOR MUSUN?
    HAKİKAT'in, besbelli olma özelliği vardır. Kanıtlara gereksinimi yoktur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=721967281588009&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  66. Soruyorum kendime niye Müslümanım diyenlerle uğraşıyorsun?
    ÇÜNKÜ...EN BÜYÜK ENGEL....
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=728057480978989&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  67. Paranın döneminden ilmin dönemine geçiş. Bu dünyada elde etmek istediğin bir şey için nasıl para lazımsa ahirette de ilim lazım.
    Bu, bir dönemin sonu olacak. Ve aynı zamanda yeni bir dönemin de başlangıcı…
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=731141820670555&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  68. İnsanın değerini yine insan belirlemeli, yoksa hem mantıksız hem de ayıp olur. Her insan, ona en yüksek değeri verenin sisteminde ölçülmelidir. Diğer insanların ölçü sistemi tanınmamalıdır.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=740193956432008&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  69. İnsan kendi ihtiyacının, acısının ve hayat mücadelesinin önüne ötekinin ihtiyacını, acısını ve hayat mücadelesini koyabildiği ölçüde ahlaklıdır.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=740717089713028&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  70. Tarihimizde, içtimai alarm sisteminin hiç bu kadar yüksek sesle çaldığı vaki değildir. Zamanımız kalmadı, derhal harekete geçilmelidir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=742184009566336&id=100013242319421&__tn__=-R

    YanıtlaSil
  71. Yani önce bakış açısını değiştirmek lazımdır. Tabii bunu yapabilmek o kadar kolay bir mesele değil; bunun tamamen bilincindeyim. İşte tam da bu sebeple, ontolojik ve epistemolojik sorgulamalarla birlikte bilgi ve bilim üretmenin İslam düşüncesinin öncelikli görevi (ve başlangıç noktası) olduğunu düşünüyorum.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=747195405731863&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  72. İnsanın değerini yine insan belirlemeli, yoksa hem mantıksız hem de ayıp olur. Her insan, ona en yüksek değeri verenin sisteminde ölçülmelidir. Diğer insanların ölçü sistemi tanınmamalıdır.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=747846615666742&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  73. Osmanlı Devletini bir fetret devri bekliyor.Rabbim sonumuzu hayır etsin.Der Ali Muhsin Bey ve Hünkar evet haklısın bu koca devleti bir fetret devri bekliyor.İçim kan ağlıyor yüreğim yanıyor ama nafile artık elimden bir şey gelmiyor
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=769057410212329&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  74. Eşyadaki özellikleri diğer eşyadaki özelliklerle ilişkilendirdiğin zaman problem çözülür.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=770880260030044&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  75. Terim mânasındaki bu fetretin mevcudiyeti âyet, hadis, tarihî ve sosyal realitelerle sabittir. Mu’tezile dahil bütün İslâm âlimleri de bu hususta ittifak etmişlerdir.
    http://hikmet.net/fetret-ehli-kimlerdir-hukumleri-nedir/

    YanıtlaSil
  76. Kuran diri olanları uyarmak ve kafirlerin üzerine Sözün hak kılınması için gönderilmiştir -
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1194567805254938624

    YanıtlaSil
  77. Ölüm Seni Arar Oldum Nerdesin...
    Öyle bir ölümü hedefleyelim ki, ölümümüz ödülümüz olsun…
    https://www.facebook.com/100013242319421/videos/806311106486959/

    YanıtlaSil
  78. Dindar görünen çok sayıda insanın derin düşünceden ve anlayış genişliğinden fakir olduklarını görüyoruz ve üzülüyoruz.Akletmedikleri için hakikat merkezi bir bilgiye ulaşamıyorlar. Bir tarafta aklı olup dini olmayanlar, bir tarafta dindar olup akılsız olanlar diye sanki insanlık ikiye ayrılmış.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=806802829771120&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  79. Mûsâ onlara apaçık alâmetlerimiz/göstergelerimiz ile gelince, “Bu, sadece uydurulmuş bir etkili bilgilerdir. Ve biz önceki babalarımızdan bunu işitmemiştik” dediler. 36-40
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=807630916354978&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  80. Siz bu değişimin bu kadar keskin bir biçimde gerçekleşeceğini düşünmediğiniz için bulunduğunuz noktada durmaya devam ediyor ve böylece de ısrarla aynı resmi görmeye devam ediyorsunuz. Çünkü size birileri o noktada dur demiş. O noktadan dışarı çıkma yanarsın demiş. İşte sanırım insanoğlu için de bu hayattaki en büyük illüzyon da burada meydana geliyor. O an için gördüğü resmin bozulacağından korktuğu için hareket kabiliyetini sınırlayan, bakış açısını değiştiremediği için de aynı resmin içinde sıkışan ve aynı resme bakmaktan sıkıldığını kendine itiraf edemedikçe de kendi içinde kaybolan insanoğlu.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=816382435479826&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  81. OLAYLARI "TEK" olarak ele almak ve kişiler üzerinden ilerlemek kimseyi hedefe götürmez.
    Sevelim sevmeyelim, dünyanın BÜYÜK AKILLAR tarafından yönetildiğini kabul etmek durumundayız... Tarihe geniş kadrajla baktığımız zaman oyuncuların değiştiğini ancak dünyanın kendi haline bırakılmadığını görürüz.
    Osmanlı zamanında da Roma zamanında da İskender zamanında da durum böyle....
    Osmanlı Devletini bir fetret devri bekliyor.Rabbim sonumuzu hayır etsin.Der Ali Muhsin Bey ve Hünkar evet haklısın bu koca devleti bir fetret devri bekliyor.İçim kan ağlıyor yüreğim yanıyor ama nafile artık elimden bir şey gelmiyor
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=846894922428577&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  82. BİR BAHAR GİBİYDİM KIŞLARA DÖNDÜM ARTIK HER ARZUMU KALBİME GÖMDÜM
    Dünyâ, cenneti ve cennetteki kademe, mevki,makam kazanma yeridir. Bu nedenle mü’minler Dünyâ’dan cennete bir köprü kurmakla vazîfelidirler.
    Cennete girip de artısı olmayan kişi bu gün amazonlarda Afrikada yaşayan insanlar gibi yaşam sürecek.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=847350455716357&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  83. Bir eşya satın alırken kullandığımız kadar bile din konusunda aklımızı kullanmıyoruz.
    Aklını kullanan insan; Eşyadaki özellikler ile vakıayı ilişkilendiren insandır.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=848563408928395&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  84. FETRET DEVRİ....KAOS...ANLATAMIYORUZ...
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1230164810605703169

    YanıtlaSil
  85. Aklını kullanan insan; Eşyadaki özellikler ile vakıayı ilişkilendiren insandır. Artık Beyninizi Değiştirin!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=863484924102910&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  86. Zâlim Müslümanlar
    Bir Müslüman olarak yapmamız gerekenleri yapmamak, yapmamamız gerekenleri yapmak zulümdür.
    Düşünecek olan bir kavim için bunda muhakkak ki, ibretler vardır.
    Şeytan, İnsanları Saptırmak İçin Yaptıklarını ve Tercihlerini Süslü Gösterir
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=871398576644878&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  87. Kendini zeki sanan aptallara duyurulur...
    Bu gün itibarı ile mümkündür.Dinin herkes için geçerli bir tanımı yapılabilir mi?
    İnsan arzı imarla mükelleftir
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN ....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=874914879626581&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  88. Paranın döneminden ilmin dönemine geçiş. Eski dünyanın çöküşü, yeni bir dünyanın habercisidir. .Kaoslar, yeni bir düzenin inşası için zorunlu olan olgulardan birisidir. Helâk, yeryüzünün bozulan dengesinin yeniden inşa edilmesi amacına hizmet etmiş olur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=877572962694106&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  89. Her Kemalin Bir Zevali Vardır. ‘Dünyada yükselttiği her şeyi geri indirmek Allah’ın bir kanunudur!’” Doğrulara kör, adalete sağır, haklıya dilsiz olanlaradır sitemim. ibretlik olaylardan,ölümlerden ders çıkartmak yerine avazımızın çıktığı kadar susuyoruz. Sessiz kalan çığlıklarımı boğmak istiyorum bugünlerde. Sesini duyuramamak, duyursanda o çığlığın kaale alınmayacağını bilmek çok acı.
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/05/anlatamiyoruzbakis-acimiz-yanlis2018.html

    YanıtlaSil
  90. Her Kemalin Bir Zevali Vardır. ‘Dünyada yükselttiği her şeyi geri indirmek Allah’ın bir kanunudur!’” Kendini zeki sanan aptallara duyurulur...
    Bu gün itibarı ile mümkündür.Dinin herkes için geçerli bir tanımı yapılabilir mi?
    İnsan arzı imarla mükelleftir DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    Altıncı Büyük Yok Oluş Başladı, Sırada İnsanlık Var! »
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=882002778917791&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  91. Aklını kullanan insan; Eşyadaki özellikler ile vakıayı ilişkilendiren insandır.
    ”İnsanlık Tarihinin En Tehlikeli Dönemindeyiz”.“Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=882470965537639&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  92. Devrimi sadece Peygamberler yaparlar, yaptılar; benzerini onların dosdoğru yolundan gidenler hatta, öğretilerini, mücadele amaç ve biçimini değiştirenler yaptı.
    FETRET DEVRİ....KAOS...ANLATAMIYORUZ
    İnsan arzı imarla mükelleftir DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=884220832029319&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  93. Bu bir kaos durumudur, büyük bir kaos.Bu tür zamanlarda; köklü yüzleşme, düşünme, tefekkür fırsatları elde edilebilir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1559909484197505&id=100005354048735

    YanıtlaSil
  94. “Ey iman edenler! Sizi elem verici bir azaptan kurtaracak bir ticareti size haber vereyim mi?” (Saf 10)
    ”İnsanlık Tarihinin En Tehlikeli Dönemindeyiz”
    “Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=884664655318270&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  95. Dikkat Dikkat Hatalı olmayan alim yoktur. Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Kişiye değil vakıaya bakacağız. Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir.
    Bildiğiniz Her Şeyi Unutun - Düğmeye Basıldı
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=885319435252792&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  96. Peki, Dünya Sağlık Örgütü verilerine göre dünya genelinde her yıl 5 milyon civarında grip vakası ortaya çıkıyor ve bundan kaynaklı ölümlerin sayısı 650 bini buluyorken, koronovirüs konusunda neden bu kadar panik yaşanıyor?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=885542115230524&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  97. İnsanları İnandıkları Şeyin Yanlış Olduğuna Neden İkna Edemeyiz?
    İnsanları inandıkları şeyin yanlış olduğuna, önlerine kanıtlanmış gerçekleri koyarak, ikna etmeye hiç kalkıştınız mı? Peki bu ikna çalışmasının sonucunda fikrini değiştiren çıktı mı? Cevabınız çoğunlukla hayır olacaktır muhtemel.
    Hakikatleri idrak etmek ve hazm etmek zordur. Yeni Şeyleri Hazmetmek Zordur!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=697040630747341&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  98. ALGILAMALAR DÜZELMEDEN ORTAM DÜZELMEZ.
    “Kendisinden tek korkmamız gereken şey, korkudur.”
    KAİDELER....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    Mühendislere duyurulur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=892155651235837&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  99. Cesur ol! Kendin ile yüzleş. Sakın geç kalma! Zira ölümle gelen yüzleşme, firavunun ölürken secdeye kapılmış hali gibidir.
    Ey insanoğlu...! Fazla dünya kokuyorsun.
    Akıl olmayınca fikir neylesin Abdi karıyı boşamış Bekir neylesin derler bizim köyde..
    https://t.co/LBgzJWAWOc

    YanıtlaSil
  100. Sinan Canan İle Kırmızı Asa , Din Bilim İlişkisini Tartıştık - KA Konuk Alıyoruz 1 - YouTube https://t.co/beUXiWYiEe
    https://t.co/QEJTET20aN
    https://t.co/2EyFruB3FS
    Yeni Nesillere Duyurulur...!
    https://t.co/nk9spziEjO
    ÇÖZÜM..
    https://t.co/R6BtUIgaQ2

    YanıtlaSil
  101. Kifayetsizsen bir kifayetsiz olduğunu farkedemiyorsun.’’
    FETRET DEVRİ....KAOS...ANLATAMIYORUZ..
    BİR İNSANIN BU DÜNYAYA GELİŞ GAYESİ İÇİN TAKİP EDECEĞİ İSTİKAMET. Düşünülmesi gereken hiçbir şeyi düşünmüyor, bizi düşünmeye sevk edecek muhabbetler açan insanları özenle hayatımızdan uzak tutuyoruz.
    Yeni Nesillere Duyurulur...!
    ÇÖZÜM..
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=898575633927172&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  102. Aslında bu videoyu bir Müslümanın yapması lazım...!
    İnsan arzı imarla mükelleftir
    ALGILAMALAR DÜZELMEDEN ORTAM DÜZELMEZ.
    KAİDELER....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    Mühendislere duyurulur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=899697850481617&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  103. Nasıl parçalar tam olmadığında puzzle çözülmez ise sendeki bilgilerde eksik veya yanlış olduğundan anlaşamayız. Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir. Hayat sana pek çok küçük parça verecektir. Onları birleştirmesi gereken kişi sensin
    Eşyadaki özellikleri diğer eşyadaki özelliklerle ilişkilendirdiğin zaman problem çözülür.
    “Hiç kimse başarı merdivenlerini elleri cebinde tırmanmamıştır.”
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=906081949843207&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  104. Allah'ın emirlerinin içeriğindeki kastın, dışındaki işlemler abesle iştikal değilmi.?
    https://t.co/8dm27yzqWm

    YanıtlaSil
  105. Doğru Bildiğimiz Yanlışlar.
    https://t.co/qPO6hrD9Uf
    FETRET DEVRİ....KAOS...Her Kemalin Bir Zevali Vardır. ‘Dünyada yükselttiği her şeyi geri indirmek Allah’ın bir kanunudur!’”
    Sen gereğini yapmazsan ilahi adalet sana bela gönderir.
    https://t.co/3ILSGaOh0D

    YanıtlaSil
  106. “Şüphesiz Allah ve melekleri Peygamber’e salât ediyorlar. Ey iman edenler! Siz de ona salât edin, selâm edin” (Ahzâb 33/56)
    .Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir. Kişilerin cennet algısını berraklaştırmak,netleştirmek gerekir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=912149075903161&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  107. DÜNYADAKİ SİSTEMİN ADI NE... ÜST AKIL MI? | Abdullah Çiftçi - YouTube https://t.co/nswnnw6Jl1
    ‘Zaman Değişmeli’.zaman bu katta oldukça farklı akıyor...“İleri gidebilmemiz için önce geri gitmemiz gerek.”.
    https://t.co/QVqKIQrEke

    YanıtlaSil
  108. Allah'ın (yaratıcının) kastının dışında ayetleri fiile dökmek zulüm değil mi?
    Oruç,namaz,hac,şeytan,melek,cin vb gibi.
    Sizin en büyük düşmanınız şeytandır sözünü galaya almadıklarından heva ve heveslerimiz bizleri ele geçirip benlik duygusu devreye giriyor
    https://t.co/4KslkQzaE4

    YanıtlaSil
  109. Kapitalizm önü alınamaz bir hırsıda beraberinde getirdi.O zaman bu ideolojiyide yönlendirmek bize düşer
    Sen istersen şeytanı ve diğer güçleri kullanabsin.!
    ÇÖZÜM
    https://t.co/0MuRO82qy3
    https://t.co/1OEnyteYZA
    Gereğini yapmazsan ilahi adalet bela gönderir
    https://t.co/y971KPPRdo

    YanıtlaSil
  110. Ne yazık ki, aklını kullanmaktan aciz, kandırılmaya müsait öyle bir kitle var ki, önüne ne atarsanız yemeye hazır…
    https://t.co/8n7WQSRfzk
    ŞAHİT OLMAK ZORUNDASINIZ
    https://t.co/nAHfVcoqYC
    Kapitalizm..Bu ideolojiyide yönlendirmek bize düşer
    https://t.co/QaZXlQVX85

    YanıtlaSil
  111. ‘Fikirsiziz efendiler, fikirsiziz! Ne yola, ne madene,ne buğdaya,ne silaha muhtacız! İhtiyacımız sadece fikre. Ondan da mahrumuz! Fikir olunca hepsi olur, o olmayınca da hiçbiri olmaz; Bunu bile anlamıyoruz!’
    https://www.facebook.com/100013242319421/videos/pcb.890634411387961/926123634505705/?type=3&theater
    https://www.youtube.com/watch?v=q6hWllK2FFI

    YanıtlaSil
  112. Deizm REKOR Seviyede..Ateizm yayılıyor Sebebi ?
    Bu videoyu bir Müslümanın yapması lazım...!
    İnsan arzı imarla mükelleftir
    ALGILAMALAR DÜZELMEDEN ORTAM DÜZELMEZ.
    KAİDELER....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=931417490642986&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  113. BİZ BU FİKRİN ÜZERİNE YOĞUNLAŞARAK GELECEK NESİLLERE PAKET HALİNDE HAZIRLAMAMIZ LAZIM.
    Sen gereğini yapmazsan ilahi adalet sana bela gönderir.
    https://t.co/RRHWlCUILd

    YanıtlaSil
  114. DERİN ABD RESMEN KAOS PLANINI DEVREYE SOKTU! https://t.co/BxgT0MIxYr
    FETRET DEVRİ....KAOS...ANLATAMIYORUZ...
    https://t.co/2EyFrujshi
    Devrimi sadece Peygamberler yaparlar, yaptılar; ...
    https://t.co/BSj1SXCSrp
    İnsan denen mahlukuda RECET yapmamız lazım.
    https://t.co/maIHTJIr4s

    YanıtlaSil
  115. HÜKÜM VE HÜKÜMLE İLGİLİ HUSUSLAR .Fiiller ve eşya hakkında övgü ve yergi hükmünün verilmesi, insanın bunlar karşısındaki tavrını belirlemek için olur. https://t.co/InFDE4HxCn
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    https://t.co/3Ffj8c0AJp

    YanıtlaSil
  116. DÜNYA TERSİNE DÖNECEK,MANYETİK ALAN ZAYIFLIYOR-https://t.co/bx5hJKaCrW
    “Güneş batıdan doğmadıkça, Kıyamet kopmaz. O zaman herkes iman ederse de fayda vermez.”
    İnsan denen mahlukuda RECET yapmamız lazım
    İLAHİ ADALETİ UNUTMAYIN
    Hesabını doğru verilerle yap
    https://t.co/SytSkYxc9h

    YanıtlaSil
  117. NUH TUFANI GİBİ DÜNYAYA RESET ATMAK ÜZÜRE.
    https://t.co/xS5NptJSOg
    FETRET DEVRİ..ANLATAMIYORUZ.BAKIŞIMIZ YANLIŞ
    https://t.co/2EyFruB3FS
    NESLİ KAYBEDİYORUZ.RECET lazım
    https://t.co/5ZJfpaVSFC
    ŞİFRE ÇÖZÜLÜYOR
    https://t.co/nConImtySm
    NÜFUS MİLYONA MI İNECEK?
    https://t.co/HIWpM5Q19w

    YanıtlaSil
  118. “Bir varlığın gelişmesi demek; insanlık ailesinin gelişmesi demektir.”
    Kısacası oran maddenin kendisinden kaynaklanmamaktadır.
    Sen istersen şeytanı ve diğer güçleri kullanabilirsin.!
    Allah yarattığı her şeyin matamatiğini yapmış. sende yapmak zorundasın.
    https://t.co/sGxqu2xOaB

    YanıtlaSil
  119. Okumayan, okuyanı da anlamayan; “anladım mı?” diye düşünmeyen, “yanlış anlayıp çok okudum, dinledim.” diye övenerek yanlış anlatan; az bilip onu da yanlış bilen ve bildiğini sanıp etrafına anlatan bir toplum olduk.
    “Anlamak” yerine önyargılarımızı devreye sokarız. “Bizim taraf”ın söylediklerini kayıtsız şartsız doğru zannederiz. “Karşı taraf”ın eleştirilerinde doğru taraflar olabileceğini akıl edemeyiz, toptan suçlarız.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=963205154130886&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  120. AİLESİZ TOPLUM PROJESİ VE İSTANBUL SÖZLEŞMESİ https://t.co/iVAMx1Ogi0
    Davranışları sebebiyle zalimlerin bir kısmını diğer kısmına yönetici yaparız
    https://t.co/xO2wE1onKS
    Oğlunuz"Baba ben komşunun oğlunu seviyorum. Onunla evlenmek istiyorum"derse
    https://t.co/s05xDHxiW2

    YanıtlaSil
  121. Görme Biçimleri.
    https://t.co/ZI7SZPo3Sy
    Bakmak ile görmek arasındaki fark ne kadar önemli ise, anlamak ile kavramak..
    https://t.co/dHO8LdcF33
    FETRET DEVRİ..
    https://t.co/2EyFruB3FS
    Fikirsiziz !
    https://t.co/70bjCA7esS
    İnsan özgür olsun ki iman edebilsin.
    https://t.co/I9OR4qrTnH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hibrit araçlar hem benzinli, hem de elektrikli motora sahip. İki farklı şey bir araya getirilip bir sinerji yaratılmış.
      Hibrit düşünebilmek için kreativite gerekli ama yeterli değil. Bunun yanında empatiye ve uygulamaya da ihtiyacımız var. Yani hibrit düşünebilme becerisi sizin empatiyle parlak fikirler üretip bunları uygulamanızı sağlıyor.
      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=488202891631117&id=100013242319421

      Sil
  122. KAOS DÜNYANIN HER YERİNE YAYILICAK https://t.co/kAWw6qhm7k
    FETRET DEVRİ..KAOS.
    https://t.co/2EyFruB3FS
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN.
    https://t.co/J6itoYCYXv
    Hiç şüphe yoktur ki,yeni zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır.
    DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM.
    https://t.co/KYIIeWyKnC

    YanıtlaSil
  123. Bir Kelebeğin Kasırgası-KAOS TEORİSİ!
    https://t.co/tfq83yLNHa
    Eski dünyanın çöküşü,yeni bir dünyanın habercisidir.
    FETRET DEVRİ.KAOS
    Yeni zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır
    DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM
    Ya değiştirirsiniz, ya da değiştirilirsiniz.
    https://t.co/yOvLTvp6CL

    YanıtlaSil
  124. Rabbin, Âdem’e o isimlerin tümünü öğretti. Sonra hepsini doğadaki güçlere sundu ...
    Doğru Bildiğimiz Yanlışlar.
    FETRET DEVRİ....KAOS..
    GALAYA ALINMAYACAK ZATLAR KİŞİLİKLER.
    https://t.co/Fc3riuXY9i https://t.co/kwzu0ZCAkp

    YanıtlaSil
  125. 2021: Kaos Kapıda!
    https://t.co/vb3aBSAIgn
    DÜNYANIN HER YERİNE YAYILICAK https://t.co/kAWw6qhm7k
    FETRET DEVRİ.KAOS.
    https://t.co/2EyFruB3FS
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN
    https://t.co/J6itoYCYXv
    Yeni zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır.
    ÇÖZÜM
    https://t.co/KYIIeWyKnC

    YanıtlaSil
  126. "LOZAN İPTAL EDİLECEK.!!" ERDOĞAN FARKI.!! GÜMBÜR GÜMBÜR. GELİYORUZ!!! Yunan Medyası Alarm Verdi.!! - https://t.co/d17InFMEVf
    HALİFELİK Mİ GELİYOR?
    https://t.co/Dnh77xLD7X
    ŞEYTANIN SON KOZU HİLAFET
    Dünya anladı da Hizb-ut-Tahririn gençleri anlamadı.!
    https://t.co/VRVESkOcdh https://t.co/zeL7z5iho3

    YanıtlaSil
  127. Ben Her Şeyi Yaparım Abi...!
    https://t.co/xsfkNkQ3t9
    Fikirsiziz efendiler, fikirsiziz! Ne yola, ne madene, ne silaha muhtacız! İhtiyacımız sadece fikre. Ondan da mahrumuz! Fikir olunca hepsi olur, o olmayınca da hiçbiri olmaz; Bunu bile anlamıyoruz!
    https://t.co/wsI4wNemN1
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1321466894017286145?s=19

    YanıtlaSil
  128. Nasıl parçalar tam olmadığında puzzle çözülmez ise sendeki bilgilerde eksik veya yanlış olduğundan anlaşamayız. Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir. Hayat sana pek çok küçük parça verecektir. Onları birleştirmesi...
    https://t.co/Dvm6a213Bf
    BAKIŞ AÇISI VE YENİDEN DOĞMAK...! https://t.co/l0jORdjWB2
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1333002433879044096?s=19

    YanıtlaSil
  129. FETRET DEVRİ.KAOS.
    https://t.co/2EyFruB3FS
    Her bela nimetin habercisidir.
    https://t.co/ue2smXF0ST
    Hiç kimse başarı merdivenlerini elleri cebinde...
    https://t.co/oW0UhnbaFd
    Eski dünyanın çöküşü, yeni bir dünyanın habercisidir.
    ÇÖZÜM.
    https://t.co/x9SCKJJpSy
    https://t.co/JMxWLNgaCN

    YanıtlaSil
  130. Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey elektronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları.
    İnsanın kalkınması için külli fikre ve fikri kaideye ihtiyacı vardır…
    https://t.co/0scvYV6m7T

    YanıtlaSil
  131. Asıl sorumlu kim-
    https://t.co/DfcPG2JZLT
    Binlerce ayeti ve hadisi ezbere bilmemize rağmen “Ayetlerimi az bir pahaya satmayın”yanlışlara sessiz kalıyorsak, ya da sadece bize dokunulunca feryat ediyorsak, ehven-i şerreyn’e sığınıyorsak vay bizim halimize!
    https://t.co/YAqqFKGK1e

    YanıtlaSil
  132. Devletin fethi 1
    Osmanlı Devletini bir fetret devri bekliyor.Rabbim sonumuzu hayır etsin.Der Ali Muhsin Bey ve Hünkar evet haklısın bu koca devleti bir fetret devri bekliyor.İçim kan ağlıyor ama nafile artık elimden bir şey gelmiyor
    Laiklik bir kere yeni anayasada olmamalıdır.
    Kavramların manasını çoğu alim veya alimelerin yanlış bildiği ortaya çıkıyor.
    NİZAM'ı akidesinden fışkıran akli akideye “İDEOLOJİ” denir.
    Müslüman dünyası, yeni bir dönemin eşiğinde bulunuyor. Pek çoğumuz belki gelişmelerin seyrini algılamakta bile zorlanıyoruz ama geleceğin dünyasını inşa etme noktasında tek alternatif olarak İslam’ın kaldığı bugün artık rahatlıkla söyleyebiliriz.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1130788160705917&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  133. İşte bu noktada içeriye ve dışarıya söylenmiş ve de karşılık bulup, insanlığa ilham olacak; hak, hakikat, huzur ve saadet kaynağı ilmi, fikri ve insani bir sözümüz olmalı… https://t.co/naCWw446hx
    Pekiyi sen neredesin ? HAYDAR...!
    https://t.co/OjbANK6UrV
    https://t.co/Glf9xYd6ir
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1360837949122838528?s=19

    YanıtlaSil
  134. 2024'TE TARİH OLACAKLAR! ÇOK ŞAŞIRACAĞINIZ BİR DEVLET BİTİYOR!
    https://t.co/b23j89L8Fq
    HELAK GELİYORUM DİYOR. GELMİŞ ! KAPIDA...
    https://t.co/nB1rJ1jBmN
    Vakti geldikçe insana, kâinatın uçsuz bucaksız ufuklarında âyetlerimizi göstereceğiz.
    https://t.co/tXpqaElHuy
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1364179953575751682?s=19

    YanıtlaSil
  135. Apaçık/açıklayan kitap kanıttır ki Biz onu aklınızı kullanasınız diye Arapça bir okuma yaptık.
    Ve şüphesiz Kur’ân, Bizim nezdimizdeki ana kitapta; kaynakta gerçekten çok yücedir ve yasalar içermektedir, sağlamdır/ bozulması engellenmiştir.2-4
    https://t.co/UoUIXYnoF7

    YanıtlaSil
  136. Müslümanlar Hilafet altında nasıl yaşadılar? https://t.co/9KZ1DtUaHg
    ÇARE: EZBER BOZMAK
    https://t.co/NJHXzY1pL8
    ŞEYTANIN SON KOZU HİLAFET
    Dünya anladı da Hizb-ut-Tahririn gençleri anlamadı.!
    https://t.co/VRVESkOcdh
    Tüm bildiklerinizi unutun!
    https://t.co/6iEieoY0kX
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1368193711780298752?s=19

    YanıtlaSil
  137. Bana deli demelerine izin veriyorum, ben de karşılığında özgür oluyorum
    FETRET DEVRİ..KAOS..ANLATAMIYORUZ..
    Eğer topyekün seferber olmazsanız, Allah sizi acı bir azaba uğratır ve sizin yerinize başka bir topluluk getirir...
    HELAK GELİYOR GELMİŞ ! KAPIDA...
    https://t.co/gClC15j7HO

    YanıtlaSil
  138. ***DAVA ADAMLARINA**** RESULLERİ HAKKINDA... https://t.co/awyFBuLRFe
    Toplumlarımız güçlü, etkileyici, dönüştürücü fikirler üretemedikleri için, hiç bir konuda kökten değişimi gündemimize alamıyoruz.
    İnsan arzı imarla mükelleftir.
    https://t.co/586PJACyQU https://t.co/uyoS9hBwVw

    YanıtlaSil
  139. Bu, bir dönemin sonu olacak. Ve aynı zamanda yeni bir dönemin de başlangıcı… https://t.co/mnIfCbTTQi ALMANCA Şüphesiz Allah, bir kavmin durumunu, kalplerindekini değiştirmedikçe değiştirmez. https://t.co/aHnGHTajbn https://t.co/6IFFH1Toiv

    YanıtlaSil
  140. Kaoslar, yeni bir düzenin inşası için zorunlu olan olgulardan birisidir.
    Eski dünyanın çöküşü, yeni bir dünyanın habercisidir.
    İnsanın kalkınması için külli fikre ve fikri kaideye ihtiyacı vardır. Bu fikir veya fikri kaide, eşya hakkındaki mefhumları verir
    https://t.co/PNFc84JP1H

    YanıtlaSil
  141. De ki: Ey insanlar! Gerçekten ben sizin hepinize, göklerin ve yerin sahibi olan Allah´ın elçisiyim. Ondan başka İlah yoktur, O diriltir ve öldürür. Öyle ise Allah´a ve Resûlüne iman edin ve O´na uyun ki doğru yolu bulasınız.
    https://t.co/CGlxG3rdLh

    YanıtlaSil
  142. NİSA 34 KADINI DÖVÜN MÜ DİYOR? https://t.co/Vn79Fjfiuo
    İSLÂM DİNİNDE KADIN-2-
    https://t.co/A1RYggCX5d
    Doğru Bildiğimiz Yanlışlar.
    FETRET DEVRİ....KAOS..
    GALAYA ALINMAYACAK ZATLAR KİŞİLİKLER.
    https://t.co/Fc3riuXY9i https://t.co/kwzu0ZCAkp https://t.co/wbfMCD4Wie https://t.co/Zjz3rXQvR2

    YanıtlaSil
  143. HELAK GELİYORUM DİYOR. GELMİŞ ! KAPIDA...
    https://t.co/stZkvSSMgz
    FETRET DEVRİ..
    https://t.co/ZubCJJPpUm
    İnsanlık için önemli olan ebedi hayatımız...
    İnsan denen mahlukuda RECET yapmamız lazım.
    Yeni Nesillere Duyurulur...!
    https://t.co/nk9spziEjO
    ÇÖZÜM..
    https://t.co/R6BtUIgaQ2

    YanıtlaSil
  144. Kapitalizmin yeniden yapılanması tekelci devletin değişen rolüne ilişkin tartışmaları gündeme getirmiştir.
    https://t.co/fkpcYYIQ4K
    DEMOKRASİLERİNDE KÖTÜLENMEYE BAŞLADIĞINI GÖRECEĞİZ ÖNÜMÜZDE...
    https://t.co/6faPm13sOE
    Kapitalizm... yönlendirmek bize düşer
    https://t.co/bdn5eI8tLF
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1384027461151727618?s=19

    YanıtlaSil
  145. “Kör olmaktan daha korkunç olanı, Sadece senin görüyor olmandır.”
    İŞTE TAM DA BU İSABETLİ BAKIŞ AÇISI...
    İnsan arzı imarla mükelleftir.
    FETRET DEVRİ..
    BAKIŞ AÇISI VE YENİDEN DOĞMAK...!
    NEYE ANLAMIYORSUNUZ;İNSANLIĞIN ÖNCÜLERİ...
    EŞYA BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA...
    https://t.co/KkokOg3HmK

    YanıtlaSil
  146. Ve sana iki çağ sahibinden soruyorlar. De ki: “Size ondan, bir öğüt okuyacağım.
    Dijital Çağ, ardında büyük yıkıntılar bırakan bir Kaos Çağı artık… İnsan kokuyor!
    İnsanın tüm özellikleri kavranıldığı zaman, yeni bir çağ, gerçek insan çağı başlayacaktır.
    https://t.co/Wv8V6vi1Rd

    YanıtlaSil
  147. İslam Karşıtı ‘Müslümanlar’
    Bu kötü gidişatın önüne geçmek için, gerçek İslam’ı tanımak, onun öngörülerini özümsemek ve İslam’ın önümüze koyduğu ideallere göre bir zihin dünyası oluşturmak gerekiyor.
    Duyduğum en çok sözlerden, ‘tamam haklısın’ dedikleri.
    https://t.co/WeTguEoSI6

    YanıtlaSil
  148. Bu âyetle insanlığa, tam bir imana sahip olabilmeleri için eksik bilgilerini tamamlamaları, mesajı verilmektedir. Özellikle de toplumun önüne çıkan kimselerin bilgili, becerili ve toplumu ikna edecek ölçüde zihinsel donanıma sahip olmaları gerekir.
    https://t.co/F2IRidECoE https://t.co/QHtnBWx3DE

    YanıtlaSil
  149. Biz, kendilerine çok acıklı bir azap gelmezden önce, toplumunu uyar diye Nûh’u toplumuna elçi gönderdik.
    Sünnetullah, Doğanın kanunu. Kaideler ile yenilen!
    Ben, bildiklerimizle değil de bilmediklerimizle biraz kendimizi anlamaya çalışalım diye düşünüyorum.
    https://t.co/UwJwbz86gL

    YanıtlaSil
  150. Eşyaya nasıl baktığınız önemli tabi durduğunuz yerde. doğru bir bakış açısı gösterebilir.
    Müslümanlar kendi ilkelerini yeniden değerlendirmeli ve çağın diline tercüme etmelidir.
    BİZLER NEDEN İŞBİRLİĞİ YAPAMIYORUZ?
    BAKIŞ AÇISI VE YENİDEN DOĞMAK...!
    https://t.co/H33symU3O7

    YanıtlaSil
  151. Ve Lût; Biz o’na bir hüküm, bir bilgi verdik. Onu çirkin işler işleyen kentten kurtardık. Şüphesiz onlar, kötü bir toplumdular, hak yoldan çıkmış kimselerdiler.
    Kişi bilgilendiği zaman problem çözülür.
    Eski dünyanın çöküşü, yeni bir dünyanın habercisidir.
    https://t.co/Jkyl3752SC

    YanıtlaSil
  152. KAOS DÜNYANIN HER YERİNE YAYILICAK
    FETRET DEVRİ.KAOS.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN.
    Yeni zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır.
    DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM.
    NEDEN SEN (SİZ) DEĞİL...? ÇAĞINDAN SORUMLU KİŞİ. ÂLİMLER: PEYGAMBERLERİN VARİSLERİ
    https://t.co/JYfFrcY2YA

    YanıtlaSil
  153. ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ. 2018. DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    İnsanoğlu olarak yüklendiğimiz ağır yükün altında kaldık.
    İLİM VE TEKNOLOJİYİ KURAN'LA,KULLANMA KILAVUZU İLE BİRLEŞTİRİP BU İNSANLIĞA SERVİS ETMEZSENİZ...
    https://t.co/dF45yNaUbg
    https://t.co/X5oiimFR6P

    YanıtlaSil
  154. Beyin Nedir? Neden Kullanmamız Gerekir? https://t.co/QApjkHcc4R
    AKIL, 1- Madde veya vakıa 2- Sağlıklı beyin 3- His 4- Ön bilgilerle yoğrulmasıdır.
    https://t.co/I0O8zGfthv
    https://t.co/pk4WzOkqce
    İnsanlığın kurtuluşu için duyguları yönlendirmek genelde...
    https://t.co/2MYsVJItfw
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1430819336801951749?s=19

    YanıtlaSil
  155. Beni yazılar nedeniyle almanıza rağmen yazılarımı okuduğunuzu veya anladığınızı zannetmiyorum.
    https://t.co/TKsKH35Ko9
    FETRET DEVRİ.ANLATAMIYORUZ.
    https://t.co/2EyFrujshi
    BU FİKRİN ÜZERİNE YOĞUNLAŞARAK GELECEK NESİLLERE PAKET HALİNDE HAZIRLAMAMIZ LAZIM.
    https://t.co/zLOV5uzXzk

    YanıtlaSil
  156. Dinsizin hakkından imansız gelir.
    Yeni Dünya Düzeni ve Aktörleri!
    AŞI,NÜFUS. Detaylara bak
    İslamiyet güncellenmeli mi?
    Kavramların, tekrar gözden geçirilesi gerekir.
    Bir Müslüman olarak yapmamız gerekenleri yapmamak, yapmamamız gerekenleri yapmak zulümdür
    https://t.co/U3HeVH7nDx

    YanıtlaSil
  157. ‘Zaman Değişmeli’. zaman bu katta oldukça farklı akıyor.
    Eşyadaki özellikleri diğer eşyadaki özelliklerle ilişkilendirdiğin zaman problem çözülür.
    KAİDELER.DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM..
    EŞYA BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR.
    Artık tartışmaya gerek yok.
    https://t.co/AWTMZhiCiH

    YanıtlaSil
  158. ⚠️B İ L D İ R İ⚠️
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranı da harflerin karışımından...
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    Kâinattaki nesnelerin durdukları yerleri nasıl ki Allah belirlemişse, Kur’an kelimelerinin durdukları yerleri de Allah belirlemiştir.
    https://t.co/OGnStvfcGL
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1455761631493898243?t=JhKgs7ozRHX_k8BXXhC4rQ&s=19

    YanıtlaSil
  159. Tahrifin illa lafzen olması gerekmez. Krala itaatin, Tanrı’nın emri olduğunu söyleyen ruhban tahrifatın anasını yapmış,“yüksek kuleyi” dikmiş demektir.
    https://t.co/KDfXvw4iVw
    Liderlerimiz bizi korkuttu.
    https://t.co/f1BAPgRO9F
    Küfrün kaynağını öğrenmemek
    https://t.co/wkFBkyrRaU
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1458463239071748098?t=SoDLKXSt-97JIrujLpPy4Q&s=19

    YanıtlaSil
  160. #Metaverse geleceğini kimler kurmak istiyor?https://t.co/7tsMTLkThR
    İnsanlık uyutuluyor!
    https://t.co/iyFIIQwB7u
    https://t.co/u7XhRNbku5
    Dinsizin
    https://t.co/U3HeVGPMLZ
    Kapitalizmi yönlendirmek bize düşer
    Sen istersen şeytanı ve...
    https://t.co/3kUFdVasEW
    https://t.co/zPiX4HCqA1 https://t.co/Qx2M1QJoqa

    YanıtlaSil
  161. Hakikatleri idrak etmek ve hazm etmek zordur. Yeni Şeyleri Hazmetmek Zordur!
    https://t.co/Z6HwULgPYO

    YanıtlaSil
  162. Osmanlı ve T. C. Devletini bir fetret devri bekliyor. artık elimden bir şey gelmiyor
    İslam dünyasının yönetim kadrolarını, bilim insanları ve düşünürleri medeniyet bilincinin yaygınlaştırılmasında özel bir çaba sarf etmeye ve birlikte hareket etmeye davet ediyoruz.
    https://t.co/UjecR7Awu4 https://t.co/2xdiZccu5e

    YanıtlaSil
  163. F.S.M. İstanbul’u fetih için savaş verirken papazlar Ayasofya’da toplanıp meleklerin erkek mi dişi mi olduğunu tartışmaktaymış.
    FETRET DEVRİ.
    İslamiyet güncellenmeli...
    Allah,şirki asla bağışlamaz. Bunun altındaki günahları dilediği kimseler için bağışlar.
    https://t.co/NcDKlRJ1N8

    YanıtlaSil
  164. FETRET DEVRİ....KAOS...ANLATAMIYORUZ.
    https://t.co/2EyFruB3FS
    EŞYA BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR.
    https://t.co/FQnFhA9SGd

    YanıtlaSil
  165. FETRET DEVRİ...KAOS...ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ. 2018. DOĞRUSU AŞAĞIDA. https://t.co/2EyFruBBvq
    Menfaatçilik***Yeni ideoloji***Tüm insanlık için.
    https://t.co/FevRM6ZjDO
    Zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır
    https://t.co/nNoBe49Zd6
    https://t.co/TDGP6lqbxo

    YanıtlaSil
  166. BU NASIL “ŞERİAT” DEVLETİ?
    Davranışları sebebiyle zalimlerin bir kısmını diğer kısmına yönetici yaparız.”
    FETRET DEVRİ...KAOS.
    Bir Müslüman olarak yapmamız gerekenleri yapmamak, yapmamamız gerekenleri yapmak zulümdür
    Musanın Çocukları...
    İNSANLARIN İYİLİĞİ DETAYLARDA GİZLİDİR.
    MÜSLÜMANLAR NEDEN ALAKASIZ İŞLERLE UĞRAŞIR?
    BEN MÜSLÜMAN MIYIM ? DEĞİL MİYİM ? BİR MUHASEBESİNİ,SAĞLAMASINI YAPALIM.
    Zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1334660523652012&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  167. Ölümde olsa,Kişi bilgilendiği zaman problem çözülür.
    Neye hala anlamıyorsunuz.!
    Üç kuruşluk hesabın sağlamasını yapıpta en önemli olan ebedi hayatın sağlamasını sana yaptırmayan ne ?
    Belimi bükenler, kafamı karıştıranlar; Müslüman gibi olupta;...
    https://t.co/wYM8HaHpLC https://t.co/4l3SfOOVGM

    YanıtlaSil
  168. Allah, sana, sadece içinde konu edilenleri doğrulayıcı olarak bu kitabı hak ile indirdi. O, daha önce insanlara doğru yol kılavuzu olarak Tevrât’ı ve İncîl’i de indirmişti. Furkân’ı da O indirdi.
    Sodom,Gomora Ykşı
    İnsan nankör olunca salaklaşıyor demek.!?
    https://t.co/5j5ACxHlqK https://t.co/MB7D8wIQ4C

    YanıtlaSil
  169. İnsan üzerine, henüz kendisi anılabilecek bir şey değilken,,,
    Biz, insanı karışık bir nutfeden oluşturduk. Ona yükümlülükler vereceğiz.
    Bu, bir öğüttür. Artık dileyen kişi Rabbine doğru yol edinir.
    İslamiyet güncellenmeli.
    DETAYLARDA
    https://t.co/JyMc7FCPrT
    İNSAN VE TALÂK SÛRESİ

    YanıtlaSil
  170. Değişim süreci başlamıştır. Bu başlangıç tıpkı rahimde teşekkül eden pıhtılaşmış kan gibidir önce..
    DALINDA UZMANLAŞMIŞ
    Duygularını kontrol altına almış alimlere ihtiyaç var.
    Kitlesel yok oluş evresinde.
    Ey iman etmiş kimseler! Sözleşmeleri yerine getirin.
    https://t.co/CgMFew07sF

    YanıtlaSil
  171. Kafanıza taktığınız şeyleri mezara götüremezsiniz, ama onlar sizi mezara götürür, benden söylemesi.
    2024'TE TARİH OLACAKLAR! ÇOK ŞAŞIRACAĞINIZ BİR DEVLET BİTİYOR!
    Akidenin ideoloji olabilmesi için,...bütüncül bir fikir” beyan etmesi gerekir.
    "TEKFİR.
    https://t.co/7HcW7gzJBP

    YanıtlaSil
  172. Şüphesiz Allah ve doğadaki güçleri/indirdiği Kur’ân âyetleri Peygamber’i destekliyorlar/yardım ediyorlar/arka çıkıyorlar. Ey iman etmiş kimseler! Siz de Peygamber’e destek olun/O’na yardım edin/arka çıkın ve O’nun güvenliğini tam bir güvenlikle sağlayın!
    https://t.co/wwzNCCxiTY

    YanıtlaSil
  173. Andolsun o ağacın altında sana bağlılık yemini ederlerken Allah, mü’minlerden razı olmuştur.
    #AKIL"MELEK-MELEKLER" Melekler*deriler* Şahit.
    DAVA ADAMLARI KAVİMLERİNDEN AYRILMADIKÇA...
    Allah nezdinde din, İslâm’dır.
    Yeni Nesillere Duyurulur...!
    ÇÖZÜM.
    https://t.co/99oeerpB6n

    YanıtlaSil
  174. Âlemlere (insanlara) uyarıcı olsun diye kuluna Furkan’ı indiren, göklerin ve yerin mülkü kendisine ait olan, hiç çocuk edinmeyen yani mülkünde ortağı bulunmayan ve her şeyi yaratıp onun mukadderatını takdir eden Allah, bereketlerin kaynağıdır.
    DTY
    https://t.co/0NyEf9FpWG

    YanıtlaSil
  175. Gerçeği keşfeden, başkaları farkı düşünüyorlar diye onu gizleyen hem budala hemde alçaktır. Tek bir kişinin," benden başka herkes yanılıyor" demesi, güç şüphesiz. Gerçekten herkes yanılıyorsa,o ne yapsın?"
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    https://t.co/clRicQ2vsG https://t.co/5j2nnVEKG9

    YanıtlaSil
  176. Adaletsizlik üreten herhangi bir sistem, süreç veya ilişki, insanların güven duygularını ve umutlarını, olmaları gereken fıtri mertebeden aşağı çekip, tahrip eden bir imha örneğidir.
    Ey kavmim !ölçüyü ve tartıyı hakkaniyetle yerine getirin
    HELAK KAPIDA
    DTY
    https://t.co/GLl4qQs6AL https://t.co/ngDNDZdRvC

    YanıtlaSil
  177. Allah’tan ve Elçisi’nden ahitleştiğiniz ortak koşanlara bir ültümatom,kesin uyarı:
    FETRET DEVRİ
    HELAK KAPIDA
    DAVA ADAMLARI KAVİMLERİNDEN AYRILMADIKÇA
    VAHİY KONULARI HARİCİNDE,DALINDA UZMANLAŞMIŞ KİŞİ ve Duygularını kontrol altına almış alimlere ihtiyaç var
    https://t.co/LRBDe5fPWI

    YanıtlaSil
  178. Kur'an'ı putlaştırmak.
    De ki:“Ey Kitap Ehli! Tevrât’ı, İncîl’i ve Rabbinizden size indirilen kuralları hayata geçirmedikçe hiçbir şey üzerinde değilsiniz.”
    BAŞIMIZA AYNI ŞEY GELMİŞ
    FETRET DEVRİ.
    HELAK KAPIDA.
    Ben gerçekten yenik düşürüldüm, bana yardım et!
    https://t.co/82Ba2za6ax

    YanıtlaSil
  179. İnsan arzı imarla mükelleftir.
    Kaideden yola çıkarak bir sağlama, muhasebe yapalım tevhit inancımızı.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN.
    DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    KAİDELER-RAB-ÇANIN FITRATCASI.
    https://t.co/P3ZvusYtVI

    YanıtlaSil
  180. Küresel sorunların çözülmesi için yeni bir yaklaşım gerek.
    EŞYA,BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.Bütün problemler çözülür.
    Kapitalizm..O zaman bu ideolojiyide yönlendirmek bize düşer
    İNSANLIĞA ŞAHİT OLMAK ZORUNDASINIZ
    ŞİRK:Akide sahih olmayınca, ibadet de sahih olmaz.
    https://t.co/fXfoQ1ODb8

    YanıtlaSil
  181. İnsan arzı imarla mükelleftir.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN.
    DÜNYA'YA ÇÖZÜM.
    KONUYA BURADAN BAŞLAMAK DAHA VERİMLİ OLACAKTIR
    DİNİ YANLIŞ ALGILATTIRILMAMIZ VE ALGILAMAMIZ
    ŞAHİT OLMAK ZORUNDASINIZ
    Rabbinin yoluna hikmetle ve güzel öğütle çağır.
    FETRET DEVRİ.
    https://t.co/pLiuETGAHh

    YanıtlaSil
  182. Kaos Teorisi |
    https://t.co/rf6GFtpHcU
    FETRET DEVRİ.KAOS.İnsan arzı imarla mükelleftir. "İnsan için ancak çalıştığı vardır.
    Kaideden yola çıkarak bir sağlama,muhasebe yapalım tevhit inancımızı.
    Her var olanın bir ustası vardır.Kaidesinden yola çıkarsak.
    https://t.co/J6itoYCYXv

    YanıtlaSil
  183. Allah, inananların yardımcı,koruyucu yakınıdır; onları karanlıklardan aydınlığa çıkarır.
    Ölümde olsa,Kişi bilgilendiği zaman problem çözülür.
    Devletlerin,şehitleriyle ,Allah'ın anlattığı şehit farklıdır
    Bildiklerimizi Yeniden Düşünmeye İhtiyacımız Var!
    https://t.co/ivgkrcurRA

    YanıtlaSil
  184. İnsan arzı imarla mükelleftir.
    **İnsan için ancak çalıştığı vardır.**
    **İslamiyet güncellenmeli.**
    Ya değiştirirsiniz, ya da değiştirilirsiniz.
    Peygamberlik müessesesi ümmete yüklenmiştir.
    Bizim,İllallah'ımızda Problem Var.
    Bizim uğraştığımız şeye bak.!
    https://t.co/J6itoYCYXv https://t.co/t99ueuHMNG

    YanıtlaSil
  185. İçindeki Devi Uyandır.+ Düşüncenin Gücü.+ DEĞİŞMEMEK MARİFET DEĞİLDİR!+Ya değiştirirsiniz,ya da değiştirilirsiniz.
    Allah, peygamberlik müessesesi ümmete yüklenmiştir.
    İslamiyet güncellenmeli.
    Hayatın Anlamı.+ İnsan olarak neden varız,
    HELAK KAPIDA
    https://t.co/2sFLGhQ0yq https://t.co/RF0d41eqGq

    YanıtlaSil
  186. BU ÖZELLİK,KİŞİNİN OLAYLARA BAKIŞ AÇISINI BELİRLEMEK İÇİN BİR ÖLÇÜDÜR.
    Dinin hükümleri; insanın fıtratı ve eşyanın tabiatı üzerine bina edilmiştir.
    Eski dünyanın çöküşü, yeni bir dünyanın habercisidir. .
    FETRET DEVRİ.ANLATAMIYORUZ.
    Neden gelişemiyoruz?
    DTY
    https://t.co/SMS8jpQaY2

    YanıtlaSil
  187. YÜRÜMEK DÜŞÜNMEKTİR
    Yürümek filozof-vâri bir eylemdir. Ayağın adımı, düşüncenin adımıdır. Bundandır ki, yeni bir düşünce, çoğunlukla, tabiatın zaten hep orada bulunan bir unsuruymuş gibi gelir bize; düşünmek, üretim değil de bir yolculuktur sanki. Belki de, yürümenin düşünürlere mahsus faydalarının kaynağı da budur. Yoluculuğun sürprizleri, özgürleştirmesi ve zihin açıcılığı bazen dünyayı değil mahalleyi dolaşırken de edinilebilir; yürüme, hem uzaklarda hem de yakınlarda yol alır. Yürümek insanın çevresindeki sınırını sonsuzca genişletmiş ve insanın beyninin gelişmesine katkıda bulunmuştur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02mcBzmpGCXjpCmD2vCrLLtzGcLqXaMVnVzG8PcsR25h85JL7hw5BGwLPE7Pswzx8kl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  188. Akıl, düşünce veya idrak; vakıayı hissetme olgusunun duyu organları vasıtasıyla beyne taşınması ve beynin bu vakıayı ön bilgilerle yorumlamasıdır.
    8- İki yüz kelimeyle düşünen biri, iki bin kelimeyle düşünen birini asla anlayamaz.
    9- Büyük bir güç mü istiyorsunuz? İşte o gücü size gösteriyorum! Hayal gücü.
    20- Vazgeçmezsen, doğru seni önünde, sonunda bulur.
    26- Herkesten, her şeyden umudunuzu kestiğiniz anda belki de kurtarıcı sizsinizdir! Küsmekten ve kabullenip bir köşeye çekilmekten daha başka bir yol var! Mücadele etmek.
    27- Ekonomik gelişmeyi kişisel, zihinsel gelişmenin önünde tutan toplumlar, kesinlikle uygarlaşamazlar.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02mzMxf8fxBgkym6WkRbT3a9JNwsgYSsNTDDPkh2tYACLuJbiLqLZQo8xmqVRvF2grl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  189. Gerçekte,bir halk,kendi benliklerinde olanı değiştirmedikçe,Allah hiçbir şeyi değiştirmez.
    Allah,kirliliği/azabı aklını kullanmayanların üzerine bırakır.
    ALLAH'IN SİSTEMİ GÖKYÜZÜNDEN ZEMBİL İLE İNMEYECEK.DALINDA UZMANLAŞMIŞ ETİKET SAHİPLERİNE DUYURULUR.
    EY GENÇ, HAREKETE GEÇ! Bir nebze olsun kımılda yerinden.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=433315050453235&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  190. Aydınlara çağrı. Bilimsel Cehâlet + Etrafımız iyi yetiştirilmiş cahillerle sarılı.
    Cahillik öyle bir bedel istiyor ki, öde öde bitmez.
    HELAK GELİYORUM DİYOR. GELMİŞ ! KAPIDA !
    DAVA ADAMLARI KAVİMLERİNDEN AYRILMADIKÇA.
    Zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır.
    https://t.co/ht0tc2Jvi9 https://t.co/oXxtGDYEWZ

    YanıtlaSil
  191. FETRET DEVRİ....KAOS...ANLATAMIYORUZ...BAKIŞ AÇIMIZ YANLIŞ. DOĞRUSU AŞAĞIDA.
    EY GENÇLİK,SAHABEDEN.PEYGAMBERLERDEN DAHA AVANTAJLI OLMAK İSTER MİSİN.?
    YOL AYIRIMI. Fetret devri. Her Sakallıyı Baban Sanma! GALAYA ALINMAYACAK ZATLAR Dikkat Hatalı olmayan alim yoktur. Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu. Kişiye değil vakıaya bakacağız. Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir ÇAĞINDAN SORUMLU KİŞİ.
    İçimizde rahat bir koltuğa yerleşen kişiliğimiz, hiç o koltuktan kalkmak istemezken, büyüdüğünün farkına varmadığı her dakika boynuna doladığı fular boğulmasına neden oluyor. Yaratmak ya da üretmek neden bu kadar zor geliyor
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1531120227339373&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  192. Bilmek bir işin veya her işin başlangıcı elbet ama neyi bildiğini bilmiyorsan, neyi nasıl yapacağını göstermeyen, seni ahval-i dünyada kurtulmaya yönlendirmeyen, hesap gününe hazırlamayan Kur’an hadis kelam fıkıh “uzmanı” olsan ne yazar.
    https://www.facebook.com/huseyn.aln/posts/pfbid02XTwnADRXWjabJ7nkwuC8dBfitRQejufsfki82tjKoMbof69Pidb7No6dmCCxy4mVl

    YanıtlaSil
  193. EŞYA; ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.İNSANLIĞIN PROBLEMİ ÇÖZÜLÜR. Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    İNSANLIK BU SAHNEYİ TÜM DÜNYADA GÖRDÜKTEN SONRA AŞAĞIDAKİ FİKRE SARILACAK.
    İnsanlık Tarihinin En Tehlikeli Dönemi..
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1134439270340806&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  194. Osmanlı Devletini bir fetret devri bekliyor.
    İslam dünyasının yönetim kadrolarını, bilim insanları ve düşünürleri medeniyet bilincinin yaygınlaştırılmasında özel bir çaba sarf etmeye ve birlikte hareket etmeye davet ediyoruz.
    Anlaşmak için sıfırdan,Kaidelerden başlamamız gerekir.Yaradılış 1.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1712694642515263&id=100013242319421

    YanıtlaSil